הי גלית.

היית מדהימה, דברת בפתיחות, בנינוחות ובמקצועיות.

נתת את האוירה לנושא שלא קל לשוחח עליו.

עשית זאת בחן ובשכל טוב. יישר כח ענק גלית.

מעריכה המון.

שרה

צור קשר