שמנת קצת, נכון?

שמנת קצת, נכון? שאלה קטנה, שנאמרת בתמימות. או בבורות. או מתוך דאגה. אבל מה שהיא באמת עושה – זה להתיישב חזק בלב, במקום שבו פעם היה ביטחון. כי בגיל השלישי, הגוף משתנה. לפעמים לאט, לפעמים במכה. והמילים – הן נשארות לתמיד. בסרטון הזה אני מדברת על שינוי חיצוני אחד, קטן, ועל הדרך שבה אנשים סביבנו […]

צור קשר