רובנו יודעים איך להתחיל דייט.

אבל הרבה פחות יודעים איך לסיים אותו.

לפעמים זה פשוט "תודה על הערב, היה נעים להכיר, אבל אני מרגישה שלא נועדנו."

זה אולי מרגיש קצת מביך להגיד את זה פנים אל פנים,

אבל זה הרבה פחות כואב מאשר להיעלם, או מלהשלות.

תראו בסרטון איך אפשר לעשות אתזה:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר